۱۳۸۶ تیر ۱۹, سه‌شنبه

سخن آغازین

ای نام تو بهترین سر آغاز
بی نام تو نامه کی کنم باز
این وبلاگ را در آستانه تولد اولین فرزندم ایجاد کردم امید که به یمن و جود این عزیزبتوانم حرفهای دلم را بیان کنم
==========================================================
با یکی از سروده های دوران جوانی کارم را شروع می کنم
-------------------------------------------
نگاهت مثل بهاره
سبزو زیبا و صمیمی
خنده هات مثل یه شعره
یه شعر خوب و قدیمی
تو مثل یه جرعه آبی توی یک کویر خسته
یا مثل یه قطره شبنم که روی یه گل نشسته
مثل یک سنگ صبوری
واسه دلهای گرفته
واسه ی من
من تنها
واسه بغضهای گرفته
مثل یک آینه ی صاف دل تو پاک و زلاله
توی خوبی و قشنگی به خدا که بی مثاله
******************************
اگه یک روزی نباشی
همه جا سرد و فسرده ست
همه جا سرد و فسرده
همه جا مرده مرده ست
منم اون شاعر خسته که دلم هواتو کرده
منم اون کسی که اکنون هوس نگاتو کرده
زیر پاتم
یه نگاهی بکن ای قشنگتر از ماه
اگه یک روز تو نباشی
دل من هی میکشه آه

۵ نظر:

ناشناس گفت...

برادر عزيزم با تبريك براي افتتاح اين وب زيبا با شعر بسيار دلنشين هميشه دلم مي سوخت كه زيبايي احساس شما را فقط چند نفر يا فقط در تنهايي خودتان داشته باشيد به خودم و همه دوستداران شما تبريك مي گويم

ناشناس گفت...

پسر عزيزم ورودت را به دنياي الكترونيكي تبريك مي گويم خيلي دوستت دارم و هميشه براي تو نازنينم دعا مي كنم .پيشاپيش تولد نوه عزيزم را تبريك مي گويم هميشه موفق باشي

ناشناس گفت...

تولد شکوفه قشنگ زندگیتان و گلباران کردن اشعارتان برای دوستان مبارک

ناشناس گفت...

salam
omid ke hamishe movafag bashid.
kocholo ham salem be donya biad.
sheretoon ziba bood. ba ejaze copy kardam.
montazere neveshtehatoon hastam.
movafag basheed.

ناشناس گفت...

شعر زيبايي است .من هر روز به شما سر مي زنم تا شعر هاي قشنگ شما را بخوانم وبا اجازه شما براي خودم يادداشت مي كنم